Učinkovite strategije za izboljšanje produktivnosti

Vsak manager lahko pove, da je pri poslovanju podjetja najpomembnejše zapisano pod črto. Podjetja so lahko le tako dobra, kot je dobra njihova razlika v ceni. Zaradi tega je zelo pomembna razlika med prihodki in dobičkom, ki je najboljši pokazatelj učinkovitosti poslovanja podjetij.

Veliko managerjev premami želja po večanju prihodkov (kar ni popolnoma nič narobe) vendar lahko tako razmišljanje v primeru narobe zastavljenih meja rentabilnosti podjetje pripelje v resne težave.

Obstajajo že dolgo znani načini višanja razlike v ceni, med katerimi sta najpomembnejša zagotavljanje pravih, dobrih poslovnih kupčij in dogovorov, ter nižanje stroškov. V storitvenem sektorju, kjer poslovanje podjetij temelji na učinkovitosti zaposlenih, je očitna pot za izboljšanje razlike v ceni usmerjenost v učinkovitost dela zaposlenih posameznikov ali skupin.

Produktivnost določa veliko različnih faktorjev, ki vodijo preko izbire pravih poslovnih procesov in postopkov, izbire pravih vodij za vodenje le teh, do zagotavljanja pravilnih odnosov in motiviranosti vseh zaposlenih.

V kolikor produktivnost poslovanja kljub temu ni »prava«, poznamo nekaj osnovnih korakov za izboljšanje le te.

Znanje: Potreben je pregled procesov izobraževanja znotraj podjetja za zagotovitev pravih znanj zaposlenim, ki jim bodo v prihodnosti pomagala bolje izvesti opravila. Od ljudi ne moremo pričakovati napredka, če jim v prvi fazi ne zagotovimo pravih orodij za delo. In pri ljudeh je ključno znanje.

Nagrada: Za vsakega zaposlenega je merjenje svojega doprinosa podjetju izredno pomembna. Zaposleni morajo dokazati vrednost in koristnost podjetju na vseh nivojih, od managerja do asistenta. Če lahko merite koliko je vsak zaposlen vreden podjetju, mora biti njegova nagrada povezana s finančno učinkovitostjo.

Spodbuda: Veliko lastnikov podjetij in managerjev pozablja na moč pohvale in spodbude. Spodbuda ima direktni vpliv na produktivnost vaših ekip. Pohvala zaposlenemu za dobro opravljeno delo bo tako zaposlenemu, kot vam prinesla na dolgi rok izredno pozitivne rezultate.

Merjenje učinkovitosti: Ko zaposlene ustrezno izobrazimo, nagrajujemo po učinkih in pozitivno vzpodbujamo, lahko izvajamo še merjenje učinkovitosti. V kolikor želimo, da so zaposleni resnično učinkoviti, moramo meriti njihove rezultate dela na dnevni bazi. To lahko izvajamo kot vodenje in pomoč na njihovem delovnem mestu, ter hkrati kot spremljanje doseganja kazalcev učinkovitosti.

Pri zadnjem koraku, merjenju učinkovitosti, lahko bistveno pripomorejo ustrezna informacijska orodja za planiranje, spremljanje, nadzor, pregledovanje načrtovanih opravil in izvedbo le teh, ter omogočajo hitre in enostavne preglede produktivnosti zaposlenih nad projekti, spremljanje učinkovitosti strank in kot najpomembnejše, spremljanje dodane vrednosti na zaposlenega, oddelek, stranko, ali podjetje. Več o naših rešitvah si lahko preberete tukaj.

Vabilo na dogodek Microsoft za digitalno energetiko

Vabimo vas, da se udeležite dogodka Microsoft za digitalno energetiko, kjer vam bomo predstavili inovativne spletne rešitve, ki lahko vašemu podjetju pomagajo pri povečanju učinkovitosti. Pokazali vam bomo kako lahko zelo enostavno in hitro pridobite informacije o dodani vrednosti v vašem podjetju in kako meriti dobičkonosnost po strankah, zaposlenih ali produktih. Tako boste vedno vedeli, kam usmeriti vaš fokus. Več o dogodku si preberite tukaj.

Dogodek, namenjen podjetjam v energetskem sektorju, bo potekal v torek, 17. januarja 2017, v prostorih Microsofta Slovenije.