Finančno računovodski program za vodenje poslovanja podjetja
Računovodski program omogoča vsem podjetjem, javnim zavodom ter računovodskim servisom zanesljiv in učinkovit pristop k vodenju poslovnih in finančnih knjig.
DIGITALIZACIJA
Knjiženje bančnih izpiskov je lahko hitro in enostavno opravilo. Bančni izpisek uvozite v računovodski program, plačila pa se samodejno povežejo z izdanimi ali prejetimi dokumenti. Poleg tega pa se samodejno poknjižijo tudi provizije, plače in drugi stroški plač, plačila glavnic in obresti ter ostalo.
Kot računodoski servis vodite finance več podjetij, ki pa uporabljajo različne sisteme. Z namenom, da se vnosi ne podvajajo in da je postopek knjiženja hiter in učinkovit, je omogočena izmenjava knjig prejetih in izdanih dokumentov po standardu VOD, po standardu IPS-IPS in drugo.
DIGITALIZACIJA
Knjiženje bančnih izpiskov je lahko hitro in enostavno opravilo. Bančni izpisek uvozite v računovodski program, plačila pa se samodejno povežejo z izdanimi ali prejetimi dokumenti. Poleg tega pa se samodejno poknjižijo tudi provizije, plače in drugi stroški plač, plačila glavnic in obresti ter ostalo.
Kot računodoski servis vodite finance več podjetij, ki pa uporabljajo različne sisteme. Z namenom, da se vnosi ne podvajajo in da je postopek knjiženja hiter in učinkovit, je omogočena izmenjava knjig prejetih in izdanih dokumentov po standardu VOD, po standardu IPS-IPS in drugo.
Imate vprašanje v povezavi s finančno računovodskim programom ali zgolj potrebujete nasvet pri izbiri pravega programa? Izberite enega od spodnjih načinov in nas kontaktirajte.
02 534 14 10 prodaja@inin.si
Funkcionalnosti programa
Finančno računovodski program v osnovi ponuja vse kar potrebujete za vodenje lastnega računovodstva v podjetju ali za opravljanjanje računovodskih storitev.
Modul izdanih računov vam omogoča vodenje prodaje v vašem podjetju. Od vnosa predračunov, naročil, računov, pa vse do izdelave dobavnic. Celoten potek dela s programom je zasnovan tako, da se izognete dvojnemu vnosu podatkov, omogoča potrjevanje dokumentov in določene korake avtomatizira. Vključene funkcionalnosti so:
Modul prejeti računi je sestavljen iz številnih funkcionalnosti, ki podjetju omogočajo vodenje nabave. Od vnosa naročila, vnosa prejetih računov in vseh ostalih povezanih dokumentov. Poleg tega modul omogoča podjetju vodenje knjige prejete pošte in potrjevanje dokumentov. Ključne funkcionalnosti so:
Modul glavna knjiga je namenjen knjiženju dogodkov iz računovodskega vidika, poročanje državnim ustanovam, vodenje davčnih evidenc, odprtih postavk, pregled po stroškovnih mestih in nosilcih ter pripravo poročil in analiz. Vključene funkcionalnosti so:
Modul obračun DDV je namenjen vodenju davčnih knjig za prejete in izdane dokumente ter pripravo davčnih evidenc v skladu z veljavno zakonodajo. Vključene funkcionalnosti so:
Modul plačilni promet omogoča vodenje in knjiženje prejetih in izdanih plačil z možnostjo uvoza bančnih izpiskov. Vključene funkcionalnosti so:
Modul osnovna sredstva so namenjena vodenju in vrednotenju osnovnih sredstev v podjetju. Sistem omogoča tudi izpis nalepk in avtomatizirano inventuro s pomočjo čitalcev. Vključene funkcionalnosti so:
Vse programske pakete znotraj naše ponudbe rešitev za mala in srednje velika podjetja ter rešitev za kadre in plače je možno nadgraditi z integrirano rešitvijo BI Studio, ki omogoča številne možnosti analize podatkov in pripravo poročil za vodstvo. Rešitev nudi:
Blog in novice
Želite biti obveščeni o pomembnih novostih iz področja programskih rešitev? Prijavite se na ININ e-novice.
Partnerji
e-račun in e-arhiv
Ponudnik elektronske poti za izmenjavo eRačunov in ostalih dokumentov v digitalni obliki med podjetji ter ponudnik storitve eArhiv za varno shranjevanje dokumentov v digitalni obliki. Med finančno računovodskim programom IPSPlus in BizBox je vzpostavljena direktna povezava za avtomatsko izmenjavo podatkov in dokumentov.
brezpapirno poslovanje
EBA DMS je napredni dokumentni sistem, ki omogoča brezpapirno poslovanje v podjetjih, organizacijah in administrativnih službah ter omogoča nadzor nad procesi, B2B izmenjavo dokumentov ter OCR branje podatkov iz fizične dokumentacije. Povezava med sistemoma omogoča avtomatski prenos dokumentov in podatkov.
e-arhiv
Certificirana storitev, ki omogoča podjetjem pretvorbo fizične oziroma papirne dokumentacije v digitalno obliko ter varno in zakonito shranjevanje dokumentacije. S storitvijo eArhiv podjetju ni potrebno hraniti dokumentov v fasciklih ali drugi fizični obliki. Povezava omogoča avtomatski prenos željenih dokumentov iz IPSPlus v eArhiv.
e-pobot
ePobot je sistem za mesečno izvajanje večstranskega pobota prijavljenih medsebojnih obveznosti poslovnih subjektov, ki omogoča poravnavo obveznosti in vnovčevanje terjatev. Povezava s finančno računovodskim programom IPSPlus omogoča vnos podatkov v samem sistemu ter avtomatsko pošiljanje na AJPES.
Ena naših glavnih prednosti je široka možnost integracij s specializiranimi spletnimi, namiznimi in mobilnimi rešitvami. Računovodski program je zasnovan, da omogoča relativno enostavno, hitro in cenovno ugodno integracijo. V kolikor imate idejo, ki bi jo želeli deliti z nami ali že imate izoblikovano rešitev in iščete izvajalca, smo vam na voljo! Izberite eno izmed spodnjih možnost in nas kontaktirajte.
02 534 14 10 prodaja@inin.si
Cenik
Kupcu dajemo možnost odločitve med nakupom in najemom finančno računovodskega programa. Prednost nakupa je enkratni strošek na začetku in manjši stroški ob nadaljni uporabi. Prednosti najema pa so manjši začetni stroški, vključena podpora uporabnikom in večja varnost podatkov.
Odgovore na pogosta vprašanja o najemu in nakupu najdete tukaj >
Končna cena programskih licenc in storitev je odvisna od zahtev naročnika, zato izpolnite obrazec za povpraševanje in skupaj bomo oblikovali najboljšo rešitev za vas.
Vse cene so brez DDV.
mesečno
Funkcionalnosti računovodskega programa
Podpora uporabnikom
Zakonske spremembe in posodobitve
Gostovanje podatkov do 500MB
Dodatni uporabnik 39 €
enkratno
Funkcionalnosti računovodskega programa
Namestitev in uvajanje uporabnikov
3 mesece garancijskega obdobja
Prilagoditev izpisov
Dodatna licenca 1050 €
reference
Računovoski program je primeren za vodenje računovodsko finančnih procesov za več podjetij hkrati in je tako odlična rešitev za računovodske servise. Z integracijami in rešitvami za e-poslovanje omogoča učinkovit in hiter proces knjiženja in obdelave podatkov.
Nekateri izmed uporabnikov so:
Računovodski program je primeren za vodenje računovodsko finančnih procesov v malih in srednje velikih podjetjih, ki se odločijo za interno vodenje davčnih in računovodskih knjig. V primeru, da podjetje interno opravlja zgolj nekatera računovodska opravila, lahko enostavno in hitro izmenja podatke z računovodskim servisom v digitalni obliki in se tako izogne dvojnemu vnosu ter zmanjša stroške.
Nekateri izmed uporabnikov so:
Računovodski program je primeren za javne zavode, še posebej je prilagojen poslovnemu procesu domov za starejše. Za ta namen je sistem povezan s programom za vodenje sociale in zdravstva podjetja ART d.o.o. in v takšni obliki skupaj tvorita produkt DOMIS.
Nekateri izmed uporabnikov so:
celovitost
Računovodski program lahko nadgradite z drugimi rešitvami iz naše ponudbe, ki skupaj tvorijo celovit sistem in vam omogočajo učinkovito vodenje poslovanja.
povpraševanje
Izpolnite spodnji obrazec in pripravili bomo ponudbo prilagojeno potrebam vašega podjetja.