Modul izdanih računov vam omogoča vodenje prodaje v vašem podjetju. Od vnosa predračunov, naročil, računov, pa vse do izdelave dobavnic. Celoten potek dela s programom je zasnovan tako, da se izognete dvojnemu vnosu podatkov, omogoča potrjevanje dokumentov in določene korake avtomatizira. Vključene funkcionalnosti so:
- Vnos izdanega računa, predračuna, dobropisa, avansa, naročila in dobavnice.
- Možnost ločevanja izdanih dokumentov po različnih vrstah prometa (domači, tujina in drugi parametri).
- Možnost davčnega potrjevanja izdanega računa v primeru prodaje končnemu kupcu in plačilu z gotovino.
- Možnost realizacije izdanega računa iz naročila ali dobavnice.
- Vodenje vezanih dokumentov.
- Vodenje prodaje po prodajalcih/skrbnikih.
- Vodenje prodaje po pogodbah.
- Izdaja dobavnic in zbirno fakturiranje.
- Možnost plačevanja na obroke.
- e-računi.
- Izdaja računov z UPN plačilnim nalogom in QR kodo.
- Periodično fakturiranje.
- Prilagajanje izpisa izdanih dokumentov in možnost več tipov izpisov.
- Poročila in analize prodaje.