Zakaj izbrati rešitev IPSPlus Veleprodaja?

Prihranek časa

Digitalizacija in avtomatizacija procesov in dokumentnega toka znotraj in zunaj podjetja bo zagotovila viden prihranek časa potrebnega za obdelavo dokumentov.

Nižji stroški

Nižje stroške poslovanja si zagotovite z digitalizacijo dokumentnega toka in procesov v podjetju, ki omogoča, da je za obdelavo več tisočih dokumentov dnevno potrebna zgolj ena oseba.

Povezljivost

Odlična povezljivost in integracija sistema z drugimi rešitvami vam bo omogočala avtomatsko prenašanje podatkov in dokumentov in s tem vidno zmanjšala administrativne stroške.

Večja prodaja

Povečajte prodajo z nagrajevanjem zvestih kupcev in možnostjo opredeljevanja različnih rabatov za različne stranke ter modulom klicni center, ki omogoča obdelavo stranke v zgolj 40 sekundah.

Učinkovitost zalog

Ohranjajte optimalno količino zalog z možnostjo avtomatskega naročanja ter optimizirajte z vodenjem zalog po več lokacijah, serijskih številkah, šaržah in rokih trajanja.

Združite vse poslovne procese na enem mestu.

Rešitev za veletrgovka in distribucijska podjetja se prilagodi vašemu obsegu poslovanja in lahko spremlja ter vodi delo z več sto tisoč artikli.

Nabor funkcionalnosti omogoča podjetju vodenje celotnega poslovnega procesa iz enega mesta in tako zagotavlja popolne in pravočasne informacije vsem ključnim kadrom. Nabavna služba spremlja prodajo in stanje zalog ter s pomočjo podpore naročanju pravočasno zagotovi ustreznost zalog. Prodajna služba lahko z modulom za rabate ustrezno nagrajuje zveste stranke in privablja nove. Ambulantna prodaja omogoča podjetju prodajo na lokaciji stranke, medtem ko modul klicni center zagotavlja servisiranje stranka po telefonu v manj kot 40 sekundah ter prodajalcu sugerira izdelke in količine prodane v preteklosti, izdelke v akciji in podobno. Rešitev podpira tudi skladiščno poslovanje in omogoča vodenje zalog po šaržah, serijskih številkah in rokih trajanja ter s tem zagotavlja optimizacijo zalog.

Celotni poslovni proces pa je nadzorovan s strani vodstva podjetja, ki lahko enostavno spremlja izračunane marže po prodanih artiklih in strankah ter iz enega mesta določa rabate in popuste. Poleg tega pa rešitev zagotavlja tudi analitičen vpogled v podatke in izdelavo poročil.

Vas rešitev zanima? Bi želeli vedeti več?

Z veseljem se sestanemo z vami in vam jo predstavimo.

Kdaj je rešitev IPSPlus prava izbira?

  • Ste večje ali manjše veletrgovsko in distribucijsko podjetje

    Rešitev je primerna tako za mala, kot tudi večja veletrgovska in distribucijska podjetja saj omogoča hitro in učinkovito obdelavo več tisoč dokumentov dnevno in ponuja celovito digitalizacijo in avtomatizacijo dokumentnega toka in procesov poslovanja.

  • Želite specifike, ki jih obstoječa rešitev ne ponuja

    Specifične funkcionalnosti so pri nas mogoče. Brez težav znamo rešitev prilagoditi vašim željam in potrebam, ter tako zagotavljamo podporo vaši rasti in konkurenčni prednosti.

  • Potrebujete rešitev, ki bo rasla z vami

    Ste hitro rastoče podjetje, vaša trenutna rešitev pa ne sledi vašim novim in drugačnim zahtevam, ki so ključnega pomena za nadaljnjo rast in razvoj. Z našo rešitvijo, ki je v veliki meri prilagodljiva in fleksibilna, je to mogoče.

  • Potrebujete rešitev, ki vam bo pomagala do učinkovitejšega poslovanja

    Rešitev je zgrajena tako, da v veliki meri digitalizira in avtomatizira dokumentni tok veletrgovskega podjetje in s tem minimizira potrebe po administrativnem delu in vidno zmanjša število napak.

  • Potrebujete odzivno in kakovostno storitev

    Vsem našim strankam zagotavljamo hitro in strokovno implementacija ter odzivno in kakovostno pomoč uporabnikom, saj se zavedamo, da je programska rešitev temelj vašega poslovanja in uspeha.

Kaj specializirana rešitev za veletrgovska in distribucijska podjetja zajema?

Rabatni sistem

Call center

B2B povezavo

Roki trajanja

RIP izmenjava

Panoge, kjer imamo največ izkušenj in znanja.

Maloprodaja in veleprodaja rezervnih avto-delov.

Panoga maloprodaje in veleprodaje rezervnih avto-delov vključuje številne specifike, ki jih programska rešitev mora podpirati. Z bogatimi izkušnjami pridobljenimi na projektih tako v Sloveniji, kot tudi na Hrvaškem, Srbiji in v Črni Gori, smo zgradili rešitev, ki v celoti zadovoljuje potrebe tovrstnih podjetij vseh velikosti. Poleg osnovnih funkcionalnosti smo pokrili tudi specifične zahteve te industrije, kot so alternativni artikli, prodajni asistent, izračuni okoljskih taks in podobno.

Maloprodaja in veleprodaja prehrambnih izdelkov.

Maloprodaja in veleprodaja prehrambnih izdelkov zahteva številne specifike, ki jih programska rešitev mora znati zagotoviti. Skozi čas smo vgradili vse pomembnejše funkcionalnosti te panoge, med drugim vodenje zalog po šaržah, rokih trajanja in več lokacijah. Poleg navedenega rešitev podpira elektronsko izmenjavo podatkov z večjimi kupci in dovabitelji (RIP) ter integracijo z spletnimi b2b portali.