Veleprodaja

Rešitev za veleprodajo, ki popolnoma avtomatizira vaše poslovanje, omogoča krajši čas od trenutka naročila kupca do naročila dobavitelju, vam pomaga pri optimizaciji zalog ter poveča učinkovitost vašega poslovanja. Sistem omogoča integracijo in povezavo z mnogimi logističnimi sistemi in sistemi za spletno prodajo.

Lastnosti, ki vas bodo navdušile

Optimizacija zalog

Vgrajeni mehanizmi vam omogočajo spremljanje in optimiziranje zalog ter zagotavljajo skrajšanje časa od trenutka naročila kupca do naročila dobavitelju.

Prihranek čas

Sistem omogoča popoln avtomatizem izmenjave informacij med veleprodajalcem in njegovimi kupci in s tem zagotavlja ogromne prihranke časa.

Odlična povezljivost

Sistem omogoča povezavo na številne sisteme, ki se pogosto uporabljajo na področju veleprodaje in tako postane centralni blagovni sistem.

Prilagodljiv za specifike

Delovanje sistema je lahko prilagojeno zahtevam vašega proizvodnega procesa, saj se sistem ponaša z veliko fleksibilnostjo in prilagodljivostjo.

Optimizacija poslovanja

Mehanizmi vgrajeni v sistem pomagajo podjetju pri obvladovanju in optimizaciji zalog, hkrati pa je čas od trenutka naročila kupca do naročanja dobavitelju krajši.

Celovitost in povezovanje

Sistem povezujemo s sistemom RIP EDIFACT in kot takšen omogočamo popoln avtomatizem izmenjave informacij med veleprodajalcem in njegovimi kupci.

Podpiramo vašo drugačnost

Je vaš poslovni proces specifičen in vas običajne rešitve ne dohajajo?

Naj vas specifike vašega poslovnega procesa ne skrbijo. Najboljši poslovni sistem je za vas tisti, ki podpira vašo drugačnost. Večino funkcionalnosti sistema se lahko prilagodijo potrebam vaših procesov. Ohranjanje konkurenčne prednosti še nikoli ni bilo enostavnejše.

Optimizacija poslovanja

Si želite zmanjšati stroške zalog in skrajšati dobavne roke?

To ni problem, ker poslujete lahko tudi v obliki gostovanja. Vse kar potrebujete za takšno obliko poslovanja je lastni računalnik in internetna povezava. Na ta način se izognete veliki začetni investiciji, cena pa se prilagaja glede na potrebe posameznega uporabnika.

Prijavite se na naše E-novice

Vedno smo vam na voljo

Si želite poslovati brezskrbno?

Z dodatno storitvijo vzdrževanja vam ponujamo pomoč preko e-maila ali telefona, izobraževanje, skrbnika, manjše prilagoditve, zakonske spremembe in nadgradnje. Če želite, da smo vam vedno na voljo in da zakonske spremembe ne bodo vaša skrb, je to odlična rešitev za vas.

Celovitost in povezovanje

Si želite vse vaše podatke in dokumente na enem mestu?

Sistem omogoča povezavo na logistične (WHS) sisteme, na sisteme ambulantne prodaje, sisteme za spremljanje prodajnih aktivnosti na terenu ter sisteme za podporo B2B ali B2C sistemom (web prodaja) in tako postaja centralni blagovni sistem, ki združuje vse informacije na enem mestu.