Poslovni program za
avtoservis
Specializiran program za avtoservise, avtomehanične delavnice in podobno servisno dejavnost za mala in srednje velika podjetja, ki potrebujejo kakovosten, zanesljiv in preizkušen program.
DIGITALIZACIJA
Program za avtoservisno dejavnost omogoča brezpapirno poslovanje znotraj podjetja. Vsi podatki in dokumenti se znotraj podjetja prenašajo v digitalni obliki, kar pa omogoča večjo natančnost, sledljivost in učinkovitost procesov.
Napredna funkcionalnost beleženja časa na servisnem nalogu omogoča lažje vrednotenje dela in posledično storitev. Registracija začetka in konca poteka enostavno in hitro na računalniku na dotik ali tabličnem računalniku v delavnici.
Označevanje materiala in rezervnih delov z EAN kodami in uporaba naprednih čitalcev z lastno razvito Android aplikacijo omogoča dobro sledljivost porabi materiala in spremljanja zalog rezervih delov.
DIGITALIZACIJA
Program za avtoservisno dejavnost omogoča brezpapirno poslovanje znotraj podjetja. Vsi podatki in dokumenti se znotraj podjetja prenašajo v digitalni obliki, kar pa omogoča večjo natančnost, sledljivost in učinkovitost procesov.
Napredna funkcionalnost beleženja časa na servisnem nalogu omogoča lažje vrednotenje dela in posledično storitev. Registracija začetka in konca poteka enostavno in hitro na računalniku na dotik ali tabličnem računalniku v delavnici.
Označevanje materiala in rezervnih delov z EAN kodami in uporaba naprednih čitalcev z lastno razvito Android aplikacijo omogoča dobro sledljivost porabi materiala in spremljanja zalog rezervih delov.
Imate vprašanje v povezavi s poslovnim programom avtoservisno dejavnost ali potrebujete zgolj nasvet pri izbiri pravega programa? Izberite enega od spodnjih načinov in nas kontaktirajte.
02 534 14 10 prodaja@inin.si
Funkcionalnosti programa
Program za avtoservisno dejavnost v osnovi ponuja vse kar potrebujete za vodenje malega ali srednje velikega avtoservisa. Omogoča učinkovito centralno vodenje več lokacij, digitalizacijo procesov, možnost obveščanja strank, vodenja rezerviranih terminov, hranjenja gum in več.
Modul izdanih računov vam omogoča vodenje prodaje v vašem podjetju. Od vnosa predračunov, naročil, računov, pa vse do izdelave dobavnic. Celoten potek dela s programom je zasnovan tako, da se izognete dvojnemu vnosu podatkov, omogoča potrjevanje dokumentov in določene korake avtomatizira. Vključene funkcionalnosti so:
Modul prejeti računi je sestavljen iz številnih funkcionalnosti, ki podjetju omogočajo vodenje nabave. Od vnosa naročila, vnosa prejetih računov in vseh ostalih povezanih dokumentov. Poleg tega modul omogoča podjetju vodenje knjige prejete pošte in potrjevanje dokumentov. Ključne funkcionalnosti so:
Modul servisnih nalogov je namenjen različnim servisnim delavnicam, na primer avtoservisu. Vključuje številne funkcionalnosti, ki vašo delavnico digitalizirajo ter optimizirajo procese. Vključuje naslednje funkcionalnosti:
Spletna aplikacija* za vodenje naročil strank in rezervacijo terminov omogoča:
Mobilna aplikacija* za zajem fotografij avtomobilov pa omogoča:
*Osnovna licenca ne vključuje spletne in mobilne aplikacije.
Vse programske pakete znotraj naše ponudbe rešitev za mala in srednje velika podjetja ter rešitev za kadre in plače je možno nadgraditi z integrirano rešitvijo BI Studio, ki omogoča številne možnosti analize podatkov in pripravo poročil za vodstvo. Rešitev nudi:
Blog in novice
Želite biti obveščeni o pomembnih novostih iz področja programskih rešitev? Prijavite se na ININ e-novice.
Partnerji
e-račun
Mobilna aplikacija noprintZ omogoča izdajo maloprodajnega računa v digitalni obliki. Račun se avtomatsko prenese v predhodno naloženo aplikacijo na mobilnem telefonu kupca in mu tako omogoča enostavno spremljanje nakupov in uveljavljanje garancije.
e-Izmenjava
Panteon.net® FULL EDI rešitev podjetja Panteon Group, ki je integrirana s Programom za avtoservise, omogoča elektronsko poslovanje med trgovci in dobavitelji v procesu nabave, kar pomeni, da se vsi dokumenti in podatki izmenjujejo direktno iz sistema v sistem in v celoti digitalno.
skladišče
Napredni skladiščni sistem, ki omogoča celovito in učinkovito vodenje skladiščnega poslovanja malih in velikih podjetij. Sistem je integriran s Programom za proizvodnjo in servisno dejavnost in tako skupaj omogočata neprekinjen tok podatkov in dokumentov vse od spletne trgovine, čez skladišče do računovodsko finančnega oddelka.
spletni portal
Vključuje vaše poslovanje tudi veleprodajo rezervnih delov? Nadgradite vaše prodajne kanale z enostavnim B2B portalom, da bodo lahko vaši kupci oddali naročilo, spremljali status naročila ter dobili informacijo v kateri fazi je njihovo naročilo? Naša ponudba zajema tudi lastno razviti spletni B2B portal, ki je integriran s programom za avtoservis in omogoča izmenjavo dokumentov s kupcem v digitalni obliki.
Ena naših glavnih prednosti je široka možnost integracij s specializiranimi spletnimi, namiznimi in mobilnimi rešitvami. IPSPlus je zasnovan, da omogoča relativno enostavno, hitro in cenovno ugodno integracijo. V kolikor imate idejo, ki bi jo želeli deliti z nami ali že imate izoblikovano rešitev in iščete izvajalca, smo vam na voljo! Izberite eno izmed spodnjih možnost in nas kontaktirajte.
02 534 14 10 prodaja@inin.si
Cenik
Kupcu dajemo možnost odločitve med nakupom in najemom programa za avtoservis. Prednost nakupa je enkratni strošek na začetku in manjši stroški ob nadaljni uporabi. Prednosti najema pa so manjši začetni stroški, vključena podpora uporabnikom in večja varnost podatkov.
Odgovore na pogosta vprašanja o najemu in nakupu najdete tukaj >
Končna cena programskih licenc in storitev je odvisna od zahtev naročnika, zato izpolnite obrazec za povpraševanje in skupaj bomo oblikovali najboljšo rešitev za vas.
Vse cene so brez DDV.
mesečno
Funkcionalnosti programa za avtoservis
Podpora uporabnikom
Zakonske spremembe in posodobitve
Gostovanje podatkov do 500MB
Dodatni uporabnik 44 €
enkratno
Funkcionalnosti programa za avtoservis
Namestitev in uvajanje uporabnikov
3 mesece garancijskega obdobja
Prilagoditev izpisov
Dodatna licenca 1100 €
reference
Podjetja, ki se ukvarjajo s trgovsko dejavnostjo različnih proizvodov, od prehrambenih, tekstilnih, pa do tehničnega blaga. Program za maloprodajo jim omogoča učinkovito vodenje prodaje končnim kupem in vodenje zaledne pisarne.
Nekateri izmed uporabnikov so:
Avtoservis Viljem časar s.p.,
Avtoservis simon Ficko
in drugi.
S specializiranim programom za servisne dejavnosti smo prisotni na trgu že več let in naš glavni cilj je z enostavnim, a celovitim pristopom pokriti večji del procesov v tovrstnih podjetjih. Zavedamo se, da lahko zelo kompleksen program predstavlja prej oviro kot prednost, zato naš program za avtoservis vključuje točno tisto kar malo in srednje veliko podjetje potrebuje – servisne naloge s statusi, porabo materiala in avtodelov ter merjenje časa. Poleg tega smo razvili tudi module za vodenje storitev vulkanizerstva in hrambe gum, nadomestih vozil, škodnih primerov in najema avtomobilov.
celovitost
Program za proizvodnjo in servisno dejavnost lahko nadgradite z drugimi rešitvami iz naše ponudbe, ki skupaj tvorijo celovit sistem in vam omogočajo učinkovito vodenje poslovanja.
povpraševanje
Izpolnite spodnji obrazec in pripravili bomo ponudbo prilagojeno potrebam vašega podjetja.