Večini uporabnikov davčnih blagajn se počasi izteka veljavnost digitalnih potrdil

Nekaterim uporabnikom davčnih blagajn se bo v mesecu novembru in decembru iztekla veljavnost namenskih digitalnih potrdil za davčno potrjevanje računov. Namenska digitalna potrdila namreč po petih letih potečejo, kar pomeni, da davčne blagajne v tem primeru ne bodo delovale – ne bo mogoče davčno potrjevati računov. Zato naše uporabnike pozivamo, da morajo pravočasno preveriti veljavnost digitalnega potrdila in po potrebi pridobiti novo namensko digitalno potrdilo ter izvesti  zamenjavo potrdila v davčni blagajni. 

Kako preverite ali prav vam poteče namensko digitalno potrdilo?

Če niste prepričani ali vam poteče namensko digitalno potrdilo ali ne, je najbolje da vprašate vašega pooblaščenca, ki je za vas zaprosil za namensko digitalno potrdilo ali vprašate vaše računovodstvo.

Kako lahko enostavno in hitro pridobite novo namensko potrdilo?

Za novo namensko digitalno potrdilo lahko zaprosite kadar koli, še pred koncem veljavnosti, zato svetujemo, da to naredite čim prej. Postopek je sledeči:

  1. DDV zavezanec prek portala eDavki vloži Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov, ki se imenuje DPR-PridobitevDP.
  2. Po vložitvi zahtevka zavezanec oziroma njegov pooblaščenec na osebni del portala eDavki prejme referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata.
  3. Prejeto referenčno številko in geslo zavezanec ali njegov pooblaščenec nato vnese v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU.
  4. Po vnosu omenjene referenčne številke in gesla na portal MJU lahko zavezanec ali njegov pooblaščenec na tem istem portalu prevzame namensko digitalno potrdilo v obliki ».p12« datoteke.
  5. Omenjeno potrdilo (».p12« datoteko) nato zavezanec ali pa ponudnik storitve davčne blagajne namesti v program davčne blagajne.

Več informacij in podrobna navodila so na voljo na spletni strani GOV.SI.

Ko pridobite novo namensko digitalno potrdilo, prosim kontaktirajte svojega skrbnika ali nam pošljite e-mail na inin@inin.si, da izvedemo menjavo potrdila v davčni blagajni.

Potrebujete zanesljivo davčno blagajno z odlično storitvijo podpore uporabnikom? Potem smo mi pravi naslov za vas. Pokličite nas ali nam pišite in z veseljem vam bomo predstavili našo ponudbo programskih rešitev za mala in srednje velika podjetja.