Kadrovska evidenca in obračun plač v oblaku
Sodobna rešitev, ki temelji na najnovejši tehnologiji in dolgoletnih izkušnjah iz področja razvoja in implementacije programskih rešitev za kadre in plače.
Sodobna rešitev, ki temelji na najnovejši tehnologiji in dolgoletnih izkušnjah iz področja razvoja in implementacije programskih rešitev za kadre in plače.
Celovito vodenje kadrovske evidnce v sodobnem uporabniškem vmesniku, kjer so združene vse informacije in dokumenti o zeposlenem. Dogodki, izobraževanja in ostali datumi pa vam z opomniki pomagajo, da so zadeve vedno pravočasno urejene.
Vpišite vaš e-mail naslov in sproti vam bomo obveščali o vseh novostih na področju nove spletne aplikacije HR Studio za vodenje kadrovske evidence in obračun plač.
Obračun plač in dodatkov zahteva visok nivo natančnosti, ki vam jo nudi spletna aplikacija HR Studio. Preizkušen proces obračuna, kjer vam aplikacija pomaga do željenega cilja.
Spoznajte glavne prednosti spletne aplikacije HR Studio, ki so glavni razlog, da za vaše podjetje izberete to rešitev.
Aplikacija je bila zgrajena na osnovi naših 30-letnih izkušenj iz področja razvoja in implementacije programske rešitve za obračun plač in kadrovsko evidenco.
Spletna aplikacija je zgrajena na najsodobnejši tehnologiji, ki uporabniku omogoča dostop do informacij in podatkov od kjerkoli in kadarkoli.
Uporabniški vmesnik sledi trendom sodobnih poslovnih rešitev in tako uporabniku prinaša izkušnjo, ki zagotavlja učinkovito delo, preglednost in hitre rezultate.
Spoznajte glavne funkcionalnosti spletne rešitve HR Studio, ki je mnogo več kot le kadrovska evidenca in obračun plač.
Med zaposlitvijo določen osebe se tvori večje število dokumentov, od pogodb, do potrdil, certifikatov in drugo. Aplikacija vam omogoča, da vse dokumente v digitalni obliki shranite k določenemu zaposlenemu, jim določite atribute ter kasneje hitro in enostavno najdete.
Pri večjem številu zaposlenih je potrebno neprestano spremljanje pomembnih datumov in rokov, kot so datum zdravniškega pregleda, datum poteka pogodbe, potek certifikatov in izobraževanj in drugo. Vse te datume lahko preprosto vnesete v apliakcijo, ki vas nato opomni, da česa ne pozabite.
Aplikacija vam omogoča, da kadrovske procese v celoti digitalizirate. Poleg direktnih povezav z bankami in portali za poročanje državi, kjer se podatki avtomatsko izmenjujejo, je vse dokumente za zaposlenega možno poslati po e-mailu ali pa zaposlenim omogočiti dostop preko aplikacije.
Znotraj aplikacije lahko hitro in enostavno pridobite željene informacije. Modul za analizo vam omogoča pridobitev podatkov o stroških dela in drugih ključnih podatkih o kadrih ter pripravo raznih poročil za vodstvo, predpripravljene statistike na nadzorni plošči pa so vam v pomoč pri odločanju.
Izpolnite spodnji obrazec in z veseljem se bomo dogovorili za brezplačno virtualno predstavitev vseh funkconalnosti in preizkus aplikacije.