29.03.2021

Javni razpis P4D: katere rešitve in storitve za digitalizacijo poslovanja lahko vključite v projekt?

Bliža se predviden datum objave javnega razpisa P4D, ki malim in srednje velikim podjetjem omogoča pridobitev od 30.000 do 100.000 EUR nepovratnih sredstev za digitalno transformacijo podjetja. Predviden rok objave razpisa je 23.4.2021, stopnja sofinanciranja pa je kar 60%.

V sklopu razpisa se sofinancirajo stroški nabave strojne opreme, programske opreme, storitev zunanjih izvajalcev ter stroški dela. V sklopu naše ponudbe imamo širok spekter rešitev, ki so lahko del tega projekta.

V nadaljevanju predstavljamo najbolj aktualne ukrepe in rešitve, ki pomagajo podjetjem do digitalizacije poslovanja in se lahko financirajo skozi razpis P4D.

  • Sodobno skladišče za mala podjetja – digitalizacija skladiščnih procesov skozi ureditev skladišča po lokacijah, uvedbo črtnih kod in naprednih čitalcev. Mobilni čitalci z Android aplikacijo omogočajo neomejeno gibanje po skladišču, prikaz naročil, nabiranje artiklov, vodenje prevzemov, hitro iskanje artiklov, preverjanje aktualne zaloge in izvajanje inventur.
  • Prenova poslovno informacijskega sistema (ERP) in integracije – uvedba novega ali nadgradnja obstoječega ERP sistema, ki podpira digitalno izmenjavo dokumentov in brezpapirno poslovanje podjetja, optimizira procese in zagotavlja varnost podatkov ter omogoča integracijo do spletne trgovine in drugih specialističnih sistemov.
  • Evidenca delovnega časa v oblaku – digitalizacija kadrovskih procesov z uvedbo napredne rešitve za planiranje in spremljanje prisotnosti zaposlenih z mobilno aplikacijo in geolokacijami. Rešitev v celoti digitalizira proces oddaje in potrjevanja zahtevkov za odsotnost, avtomatizira obračun ur in pripravo podatkov za plače ter daje zaposlenim možnost vpogleda v podatke in plan.
  • Sodobna rešitev za upravljanje s kadri – digitalizacija kadrovskih procesov z uvedbo spletne rešitve za vodenje kadrovske evidence in obračun plač, ki v celoti digitalizira procese in dokumentacijo. Del rešitve je tudi portal za zaposlene, ki razbremeni kadrovski oddelek, zmanjša količino administrativnega dela in daje zaposlenim vpogled v lastne podatke o delu, delovni dobi, osebnih dohodkih, dokumentih in drugo.
  • Digitalizacija servisne dejavnosti (avtoservis) – uvedba digitalnih delovnih mest na delovnih postajah s prikazom navodil za delo, sledenje porabljenemu času in skeniranje porabljenega materiala. Avtomatska pretvorba zaključenega delovnega naloga v račun za stranko. Sistem je možno nadgraditi še s spletnim sistemom za naročanje in obveščanje strank.
  • Strojna oprema – posodobitev strežniške (sistemske) opreme, uvedba rešitev za možnost dela od doma ali iz oddaljene lokacije, nakup strojne opreme za potrebe digitalizacija (računalniki, terminali, mobilni čitalci),
  • in številni drugi.

V kolikor tudi v vašem podjetju zaznavate potrebo po digitalizaciji enega ali več zgoraj navedenih procesov ali vas morda zanimajo druge rešitve, ki bi jih lahko sofinancirali v sklopu razpisa, se obrnite na naše svetovalce na telefonski številki 02 534 14 27 ali na prodaja@inin.si in skupaj bomo našli najboljšo rešitev za vas.

Pri prijavi na razpis sodelujemo z priznanimi agencijami, ki vodijo celoten postopek ocene možnosti pridobitve sredstev, prijave na razpis in pripravo dokumentacije za poročanje.

Pričakuje se, da bo razpis imel relativno kratek rok za prijavo, zato je potrebno interes izraziti že sedaj in izvesti oceno možnosti pridobitve sredstev. V kolikor vas zadeva zanima, nas čim prej kontaktirajte.

Imate dodatna vprašanja ali vas morda zanima naša ponudba?

Izberite enega od spodnjih načinov in nas kontaktirajte. Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja.

  02 534 14 10             prodaja@inin.si

ININ e-novice

Preberite tudi

Sledite nam