4.2.2021

Nepovratna sredstva za digitalizacijo malih in srednje velikih podjetij

V letu 2021 so ponovno na voljo finančne spodbude za digitalizacijo poslovanja. Številne pomoči so v obliki nepovratnih sredstev in lahko predstavljajo tudi do 70% celotne investicije. V nadaljevanju predstavljamo trenutno odprte razpise in tiste v pripravi, ki so namenjeni malim in srednje velikim podjetjem.

Vavčer za digitalno strategijo

Vavčer za pripravo digitalne strategije spodbuja MSP k pripravi digitalne strategije z namenom digitalne transformacije (preobrazbe) podjetij. V sklopu razpisa se izvedejo naslednje aktivnosti:

  • oceno stanja na področju digitalizacije,
  • pripravo načrta razvoja digitalnih zmožnosti podjetja in
  • pripravo strategije za podjetja za digitalno transformacijo.

Predmet javnega poziva je sofinanciranje upravičenih stroškov priprave digitalne strategije (stroški zunanjega izvajalca) v višini od 1.000,00 do 9.999,99 EUR.

Možnost prijave na vavčer in izvedbe priprave digitalne strategije je možna od predvidoma 26.2.2021 do konca septembra 2023, oziroma porabe sredstev. Priporočamo, da prijavo na vavčer podate čim prej, ker lahko sredstva hitro zmanjkajo.

Več informacij lahko najdete na tej povezavi.

P4D 2021 – Spodbude za digitalno transformacijo podjetij

P4D 2021 je nekoliko obsežnejši razpis s katerim želi Podjetniški sklad spodbuditi spremembo poslovanja in organizacije, procesov in modelov v mikro, malih in srednje velikih podjetjih prek digitalizacije in digitalne transformacije. Na razpis se bodo lahko prijavila mikro, mala in srednje velika podjetja, z najmanj 5 zaposlenimi.

Predmet razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov v obliki nepovratnih sredstev za zagotovitev tehnične opremljenosti in digitalne transformacije ključnih proizvodnih in poslovnih procesov. Tehnična opremljenost pomeni zagotovitev programske in/ali strojne opreme, ki omogoča digitalno poslovanje in proizvodnjo.

Izbrani upravičenci bodo imeli možnost pridobiti skupno od 30.000,00 EUR do 100.000,00 EUR sofinanciranja. Intenzivnost sofinanciranja je do največ 60% upravičenih stroškov operacije, kar pomeni, da bodo morali upravičeni stroški znašati najmanj 50.000,00 EUR. Predvideno obdobje upravičenih stroškov za sofinanciranje bo od 1.1.2021 do 20.10.2021.

Razpis bo objavljen predvidoma 2.4.2021, rok za prijavo še ni znan.

Vzpostavitev ali nadgradnja elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022

Že zelo znan razpis e-poslovanje ima razpisan prijavni rok tudi v letošnjem letu. V sklopu razpisa lahko posodobite ali vzpostavite vaše poslovanje s partnerji, vzpostavite novo spletno stran ali spletno trgovino in drugo. Tudi v sklopu tega razpisa so upravičeni prejemniki sredstev mikro, mala in srednje velika podjetja.

Možno je pridobiti od 5.000,00 do 30.000,00 EUR, kar predstavlja 70% višine upravičenih stroškov.

Rok za prijavo na razpis je že znan in je 1.10.2021.

Katere storitve in rešitve je možno sofinancirati v sklopu razpisov?

Naše podjetje je priznani ponudnih storitev in rešitev za digitalizacijo poslovanja podjetja. Nudimo programske rešitve, storitve implementacije in integracije ter storitve svetovanja na področju digitalizacije. Pri tem sodelujemo s številnimi ponudniki specializiranih rešitev in strojne opreme in tako skupaj ponujamo celovito podporo podjetjem za digitalno transformacijo. Pomagamo vam tudi pri prijavi na razpis ali pa vas napotimo na enega izmed partnerskih podjetij, ki so specializirani za te storitve.

Naše podjetje je tudi vključeno v DIH katalog strokovnjakov z ustreznimi referencami.

Digitalizacija poslovanja podjetja je zelo širok pojem, aktivnosti pa se razlikujejo od industrije do industrije. Tukaj je nekaj primerom, ki smo jih že izvedli oziroma bi lahko bile aktualne tudi v vašem podjetju:

  • Uvedba sodobnega skladiščnega sistema s čitalci za digitalizacijo skladiščnih procesov in uvedbo brezpapirnega poslovanja v podjetju,
  • uvedba B2B ali spletne trgovine in integracija s centralnim ERP sistemom,
  • uvedba e-dokumentov na različnih področjih – e-dobavnice, e-računi, itd.,
  • uvedba dokumentnega sistema in integracija z ERP sistemom,
  • uvedba digitalne evidence delovnega časa, ki zmanjšuje ročna opravila in prepisovanje podatkov,
  • uvedba sodobne spletne aplikacije za kadrovsko evidenco in plače s samopostrežnim sistemom za zaposlene, ki razbremeni kadrovski oddelek,
  • uvedba portala za predajo plačilnih list v e-obliki,
  • uvedba možnosti izmenjave podatkov v e-obliki z vašim računovodstvom,
  • integracije z raznimi specialističnimi rešitvami,
  • prenova ali uvedba novega centralnega poslovno informacijskega sistema (ERP),
  • uvedba maloprodajnega e-računa,
  • uvedba delovnih nalogov z digitalnim prikazovanjem podatkov na delovnih postajah in merjenjem časa in
  • in številne druge v skladu z vašimi potrebami.

Vaš interes za prijavo na razpise sporočite na prodaja@inin.si, na (02) 534 14 36 ali pa direktno vašemu skrbniku. 

POMEMBNO: Ker bodo prijavni roki kratki in sredstva omejena, vas pozivamo, da to storite čim prej, da lahko organiziramo in pripravimo vse potrebno.

Imate dodatna vprašanja ali vas morda zanima naša ponudba?

Izberite enega od spodnjih načinov in nas kontaktirajte. Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja.

  02 534 14 10             prodaja@inin.si

ININ e-novice

Preberite tudi

Sledite nam