2.2.2021

Dvig minimalne plače za 2021

V Uradnem listu RS št. 12/2021 je bil z dnem 28.1.2021 objavljen znesek minimalne plače.

Nova višina minimalne plače (na podlagi 6. člena Zakona o minimalni plači – Uradni list RS, št. 13/10, 92/15 in 83/18) za delo s polnim delovnim časom, opravljeno od 1.1.2021 tako znaša 1.024,24 EUR bruto. Navedeno pomeni, da je potrebno novo višino minimalne plače upoštevati že pri obračunu osebnih dohodkov za januar 2021. To velja tudi za zaposlene, ki so na čakanju, v karanteni ali ne opravljajo dela zaradi višje sile.

Imate dodatna vprašanja ali vas morda zanima naša ponudba?

Izberite enega od spodnjih načinov in nas kontaktirajte. Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja.

  02 534 14 10             prodaja@inin.si

ININ e-novice

Preberite tudi

  • V našo ekipo vabimo novega sodelavca. Mesto je pisano na kožo nekomu, ki je samostojen pri svojem delu, ga veseli raznoliko delo, razmišlja sistematsko in analitično ter si želi sodelovati pri razvoju sodobnih spletnih aplikacij in poslovnih programskih rešitev.

  • Pridružite se nam na brezplačnem webinarju, kjer bomo predstavili zakonodajne novosti in dobre prakse evidence delovnega časa.

  • Novela zakona o DDV prinaša večjo sprememo in sicer ukinitev izročanja papirnatih POS računov. Ob nakupu blaga in storitev bodo tako podjetja natisnila račun le v primeru, da je to želja kupca.

Sledite nam